Beszámolók‎ > ‎

Éjszakai túra

2009.10.09.

Első alkalommal rendeztünk éjszakai túrát. Egy pénteki napon, este 7-kor találkoztunk a kollégium aulájában. Egész sokan összegyűltünk, 17-en indultunk el a Gellért téri buszmegállóba.

A túrát a Hármashatár-hegy mellől, a Fenyőgyöngye étteremtől kezdtük meg. Első állomás az Árpád-kilátó volt, melyet kevesebb, mint fél óra alatt értünk el az Országos Kéktúra útvonalán.

Budapesti éjszaka az Árpád-kilátóból

Innen folytattuk utunkat a kéken, de Hűsvölgy előtt letértünk balra és a sárga jelzésen megmásztuk a Nyéki-hegyet.  A lakott területet elhagyva megkezdtük a túra leghosszabb emelkedőjét, a Nagy-hárs hegyet. Itt a Kaán Károly-kilátóból csodálhattuk meg Budapest és a környező települések fényeit. A következő állomás a János hegyi Erzsébet-kilátó volt, itt tartottunk egy hosszabb pihenőt, mivel még volt időnk a busz indulásáig.

Az Erzsébet-kilátó

A Normafa innen már csak 20 percre volt, itt még utoljára gyönyörködhettünk egyet az éjszakai panorámában, mielőtt felszálltunk volna az éjszakai buszra.

A túráról további képek itt találhatók.